Tommy Bernes Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Heisann! Ute og fløy en liten kveldsflight nå siden veret var på god siden i kveld.. Ble et lite bilde under climbout fra bane 35 på Flesland. Enjoy! og kommenter gjerne! Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Flott stemning! Du får forberede deg på stormen av "duharglemtåsette...." innlegg. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Flottflott! Et tips: Gå i PMDG-menyen i FS, Syles, velg airline "Scandinavian". Da får du plutselig et mye ryddigere oppsett på skjermene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Forundrer meg ikke om dette oppsettet i PMDG 737 er et bevist valgt av Tommy Stemningsfult bilde igjen Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 La gutten få beholde oppsettet sitt, da. Det at resten av oss mener at et bestemt oppsett er best betyr ikke at det nødvendigvis fungerer for Tommy... (litt slik som meg som ikke kan fordra oppsettet av IvAp mens andre mener det er bedre enn både FSInn og SquawkBox, men det er en annen diskusjon) Fint og stemningsfullt bilde. Så var det alle knottene og knappene som ikke står rett.......... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan får du den solnedgangen, Tommy! Stemningsfullt bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Hehe.. Visste sånt ville komme.. :grin: Var ute på for å fly litt, ikke fulge rutiner :grin: Endret oppsettet litt senere da eg nettopp har reinstallert fs og PMDG deriblant, så den ble endret litt seinere Solnedgangen er del av en pakke som heter Ultimate Weather av Zinertek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.