Toni Sucic Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Klassen min og jeg skal på en tur til det tekniske museumet i oslo (sorry hvis det er lite info, men er alt jeg vet ) og jeg har hørt my snakk om en flyutstilling og at det er flysimulatorer der, er det noen som vet mer om dette? Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da jeg var der sist, var det utstillt en cockpit av et fly. And that's it. Men det er noen år siden, så har sikkert endret seg mye siden den gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Med all forbehold siden dette nå er 30-35 år tilbake i tid (da jeg sist var på Teknisk Museum). Men jeg mener da at en SAS Sud Aviation Caravelle var dekapitert slik at bare cockpiten til Caravellen var utstillt og lot seg kikke inn i av både interesserte og nyskjerrige avionister, undertegnede inkludert. Hadde vært litt moro med evt. et bilde for å se om situasjonen for den franske damen fortsatt er uforandret på museet den dag i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har ikke sett noen simulator der(var der for noen mâneder siden), hvis det virkelig er en simulator der nâ skal jeg spurte fra huset mitt og bort til teknisk museum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 jeg var der for noen mnd siden og da var det mulighet for å gå inn i carravellen og du fikk boarding pass som kaptein eller vert og et bilde av deg selv foran carravellens første tur! men ingen FS der.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toni Sucic Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Skuffende... Vel, man kan alltids håpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg var på teknisk museum forrige torsdag, har vært der en gang før også. Det var ingen simulator der, men det er masse å se så du har da noe å glede deg til. Synd at man ikke får komme inn i Caravellen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 kunne man ikke komme inn i carravellen? kanskje en gammel utstilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.