Gjest Mats Brendesæter Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Icelandair B757 lander nå klokken 16.25 med motor feil. Nødlanding i Bergen. Siter
Even Ericsson Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Står at det er en SAS maskin ba.no, ikke at jeg tar det for god fisk nødvendigvis. Pokker at det er feil vindretning idag, ellers hadde den kommet over taket mitt her.. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Leste akkurat ! Får håpe det går bra ! EDIT: Står på VG at det er en SAS maskin. Siter
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Kan hende, hørte nettopp at det var Icelandair sin. Men kan hende jeg tar feil. Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Ifølge TV2: SAS-flyet av typen Poeing 747 var på til Oslo fra Keflavik internasjonale flyplass i Reykjavik. Det skulle inn for landing klokken 16.50 på Gardermoen, men på grunn av problemer med den ene motoren måtte flyet nødlande i Bergen. http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2765368.ece Lurer på hva han journalisten har drukket.... Siter
Andrew Thomsen Skrevet 8. juni 2009 Skrevet 8. juni 2009 Poeingen hadde også "oassasjerer" :grin: Har forlengst notert meg at TV2 tekst TV også er i fullt forfall. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.