Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg holder nå på med nok en Cessna 172 paint - og da vet jeg i allefall om en som blir glad :grin: . Denne gang er det BAK sin LN-BTT (dessverre uten G1000). Med de spesielle oppdelte templatene til Carenados C162N, så ble denne en nøtt å få lappet sammen. Jeg er nesten ferdig utvendig, men det gjenstår endel i cockpit.....

 

btt1.jpg

 

btt2.jpg

 

btt3.jpg

 

btt4.jpg

 

btt5.jpg

 

btt6.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du, ja Tommy!.......... :grin:

 

Takker for for fine komplementer :grin:

På interiøret må jeg nok støtte meg til de filene som allerede er laget fra Carenado. Det betyr dessverre at dette ikke blir i helskinn. :blush:

 

Men jeg skal tilstrebe å matche farger. G1000 systemet får jeg da heller ikke gjort noe med, men panelet harl fått samme bunnfarge som på BTT.

 

Så skulle jeg gjerne hatt en annen airfil som kunne ha gitt den litt mer hestekrefter. :sleep:

 

Skal forøvrig ut å fly med den virkelige BTT på onsdag kveld, og da skal jeg ta noen flere bilder av detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skulle jeg gjerne hatt en annen airfil som kunne ha gitt den litt mer hestekrefter :confused:

 

Kanskje denne kan vere til hjelp?

 

http://www.simviation.com/fsdairfiles.htm

 

AIRed skal visst nok fungere til å endre AIR filene, den finner du her: :)

 

http://www.flightsim.com/file.php?cm=SEARCH1&fname=air152up.zip

 

Håper å kunne fly herligheten om kort tid :grin:

 

 

Snakkes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ligger først og fremst på sider og på ving.

Carenado har laget en nydelig modell, men de har ikke vært raus med templates. Mange teksturer speiles, og sidene har en merkelig oppdeling (det er nok logikk i dette også....). Sideoppdelingen fører til at jeg har svært begrenset plass til ID, og dette gir seg utslag i alt for små bokstaver/tall.

 

Oppdelingen er et sant ***@@@!!!:( når teksturlinjer krysser de ulike områdene (slik det gjør på BTT). Tror jeg brukte en hel dag bare for å få alle fragmentene av linjene til å passe sammen på begge sider. ID under vingen er en saga blott. Denne blir i såfall smurt utover andre deler av vingen også.

 

Halen speilvendes også, slik at det kun er en av sidene som blir korrekt.

 

Vel, nok syt - Carenado lager utrolig bra modeller, men de har ikke mye tanke for dem som ønsker å male disse om.... :confused: :crazy: :( :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...