Andrew Thomsen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da er Rygge, Torp og Namsos å finne som Update 2 her: http://www.flightsim.no/fsno/filbibliotek/fsx/scenery/europa/norge/7.html Namsos er laget av Kenneth Følstad; jeg har lagt til flatten og landclass. Det endte opp med å blir en koselig flyplass :smile: Ellers er det lagt mye arbeid i Rygge og Torp for å få de mest mulig up to date. Torp har fått ny ILS Rwy36. Ident er "TR", og ILS frekvensen er 110.95. Feil innflyvningslys på Namsos jobbes det med, og jeg håper å rette på de i en senere versjon. PS: Begge updates bør være installert i tillegg til FSX Airports Norway 2.1. Koz dere ... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Excellent.. hmm filen heter 21 og update heter 2 ? Stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 "Hovedsceneryet" er FSX Airports 2.1. I tillegg skal du bruke både Update 1 (gjør terminalen på ENGM mer realistisk), og Udate 2 (ENNM, ENTO og ENRY). Da ender du opp med tilsammen 14 flyplasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ok da er jeg med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.