Øyvind Schou Johnslien Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Hei igjen. Lenge siden jeg har lagt ut noe som helst her nå pga ei håpløs ut linje, men nå satt jeg og kikka på screenshots og fikk lyst til å dele noen få. Håper dere liker disse.. Selv om di er uredigerte. PMDG 747 Husker ikke hvor men.. Lurer kanskje på om dette er på Italia kysten en plass. Begynner å bli ei stund sida jeg tok det. Liker denne Virgin painten. Dette flyet begynner jeg å få noen timer i nå. Herlig maskin. Her har vi utsynet fra maskina ved hjelp av TrackIr 4. Ble en helt ny opplevelse og fly etter den var på plass. Her er vi på tur tilbake til Haukeland sykehus etter å ha henta en basehopper som glemte og åpne skjermen fra Prekestolen. Fin solnedgang. Sånn Ok. Det var ett lite knippe jeg fant igjen her. Håper det var ok å kikke på. Skriv gjerne en kommentar på hva som gjøres for å få bildene bedre. Dette er jeg fersk på. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.