andreas nærbø Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg satt klapp hos Norwegian B737-300 LN-KKI 24 april. Noen som spotta på ENGM fredag mellom kl 17 og 19! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg satt på klapp på LN-RRB 14. Februar. Var med og stuet LN-RRG i dag på MOL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Andreas, spørsmålet er vel egentlig hvor er bildene fra cockpit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Så gøy Andreas! Var det første gang? Jeg har sittet der to ganger. Husker følelsen den første gangen da kapteinen sa: "Bare sett deg her du, så får du se åssen det foregår". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Husa du å klappe når dere landa da Andreas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg var så heldig å få sitte på klappsetet på SK301 fra Oslo til Bergen på mandag! Knall tur med SAS sin 737-400, reg LN-BUF! Flott at mange flere får oppleve den følelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 ahh misunnelig...gratulerer )))) Morro!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 fikk ikke tattt bilder kameraet var hjemme je gskulle egentli bare en tur til sola men så spurte jeg bare for og prøve så sa han ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Grats! Får håpe det blir framsete på meg og når jeg skal ut på årets første flight 15. juni. Hadde 8 flighter på klapp i fjor, man kan si at det har bygd seg opp en avhengighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 tok noen mobilbilder på den turen!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Del dem gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.