Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Det var ett fint skue da jeg kom inn mot Keflavik i kveld. Ble en visual på rwy 02 i regnværet. runway 02 Vacated. Velkommen heima Siter
Emil Topstad Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 sier det ennå en gang, 757 er det kuleste og flotteste flyet som har fløyet, (liker bildene :grin: ) Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Bra bilde, det første. Liker det Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 24. april 2009 Premium Medlem Skrevet 24. april 2009 whooah...det første bildet ditt var helt konge! Eneste som mangler etter mitt syn var instrument belysning under glare shield og på MIP PSS eller CS? Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 Takk for kommentarer. Flyet er PSS 757-200.Fra gårsdagens rute ENGM-BIKF.På Vatsim. Ja Reid ståle.Lysene kom på straks etter jeg tok bildet. Bildet er fra virtual cockpit.Og med at jeg bruker trakc ir,kan det bli riktig så fine action shots. I skrivende stund er jeg på vei tilbake til BIFK,som ICE343 fra Helsinki. Årets første rute til Finland ble fløyet i dag(ICE342),Rett over TRM vor også(Trondheim).Da måtte jeg ta turen på Vatsim :grin: Siter
Thomas Hjelset Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Nydelige bilder. Første var knas! =) Har blitt så inspirert av alle Icelandair flightene dine at jeg tok Minneapolis/St.Paul - Keflavik - Gardermoen. Nydelig tur med et flott selskap! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.