Christian Ramberg Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Snart skal jeg flytte til jessheim og skal bo 25 meter unna ILS antennene til gardemoen(ENGM). så jeg vil få flyene 30 meter over meg. var der og titta litt og syns flyene kom imponerende lavt der jeg skal ha soverom.......som er oppi 2.etasje. det jeg trenger er en flyradio.....da kan jeg sitte og avlytte tårnet.....hehe PS. så for litt siden en KC135 AWACS over oslo som fløy nordover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 hvis du skal selge noe så bruk heller kjøp og salg forumet eller QXL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Christian Ramberg: Snart skal jeg flytte til jessheim og skal bo 25 meter unna ILS antennene til gardemoen(ENGM). så jeg vil få flyene 30 meter over meg. var der og titta litt og syns flyene kom imponerende lavt der jeg skal ha soverom.......som er oppi 2.etasje. det jeg trenger er en flyradio.....da kan jeg sitte og avlytte tårnet.....hehe PS. så for litt siden en KC135 AWACS over oslo som fløy nordover. Stakkars deg. Å bo ved siden av flyplassen er det verste man kan gjøre. Du vil ikke få ro eneste dag. Bare bråk og bråk. Jeg var på besøk hos en kamerat på Gjerdrum (ikke langt fra gardermoen) og der var det helt jævligt med flyene. Jeg kunne ihvertf. ikke bo ved siden av en flyplass som gardermoen der det er svært mange avganger/ankomster per time. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 men nå får jeg lydisolerte vegger og vinduer da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 BRÅK ? Fly bråker ikke det [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] skulle gjerne bodd på rullebanen jeg [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] For folk som meg hadde trives veldig bra tror jeg ! mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jessheim ja... si ifra når du er på plass.. jobber der [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Bråtebæk Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hei Christian!! Er nok en sabla god spottingplass.-men å bo der... Selv bor jeg noen km.unna,da kan jeg dra til Gardermoen så ofte jeg har lyst,og fjerne meg når jeg har fått nok... Mvh Per [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.