Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tidleg føremiddag og eg vandrar ut imot flyplassen for å starte arbeidsdagen. Turen idag gr ifra St Tropez i Frankrike til Sevilla i Spania med 3 kaksar som skal på eitt møte.

 

1.jpg

Flyet står parkert på rampen i sollyset.

 

2.jpg

Eg rundar hjørnet og tek dette biletet før eg vandrar vidare.

 

3.jpg

Me har komne oss ombord og er igang emd prosedyrane våre før oppstart.

 

4.jpg

Etter nokre minuttar taksar me ut imot bane 24.

 

5.jpg

Overhead panel ser bra ut, og me er klare for avgang.

 

6.jpg

Me er sentrerte på bana, klarering er motteken og me er klare til å gå i lufta.

 

7.jpg

Me roterar og løftar nasen.

 

8.jpg

Utklatringa er ekstremt bratt pga terrenget.

 

9.jpg

Flyvertinna går igang med å lage mat til herrane i hekken.

 

10.jpg

Me klatrar igjennom 33400 fot opp imot FL400.

 

11.jpg

Me når FL400 og gr igjennom sjekklistene.

 

12.jpg

Etter ei stund ber ATC oss gå ned til FL390 sidan me tek igjen eit tregare fly føre oss.

 

13.jpg

Ein liten time seinare er me på innflygninga til Sevilla. Her ligg me på "base" i ein DME ARC inn imot final til bane 09.

 

14.jpg

Me er etablert på final approach.

 

15.jpg

Short final.

 

 

Skrevet

16.jpg

Me rullar nedetter bana.

 

17.jpg

Flyvertinna tek farvel med passasjerane våre.

 

18.jpg

Og eg tek dette biletet ut døra før eg gjekk inn til dispatch.

Eit anna fly i PrivatAir stog i Graz, Austerriket med motortrøbbel og dei ville at eg skulle ta ein B767 som stod i Sevilla og fly opp til Graz med teknikar og reservedelar. Så etter 30 minuttar var me på tur nordover att.

  • Premium Medlem
Skrevet

Å dækern, har du skaffet deg drømmejobben!? Med slike flyvertinner er jeg i tvil om jeg hadde fiksa selv de enkleste prosedyrer. Nå flyr jo jeg for det meste med stramme setebelter og innkapslet i et trangt metallskrog, så jeg har ikke samme utfordringen.... :grin: .

 

Flott reportasje Torstein, og jeg aner en fortsettelse?

Skrevet

Ernst....du burde vel klara å halda på stikka sjølv om det er kvinnfolk ombord? :grin:

 

Me får sjå om det vert fortsetjing. Står på Graz intl (LOWG) no og ventar på at teknikarane skal verta ferdige med maskina til Ivar. Og så er det 5 dagar av teneste. Så det vert nok til at eg fartar rundt litt neste veke. Kven veit....kanskje det vert ei fortsetjing... :)

Skrevet

Flotte bilder Torstein! Ja, var kjedelig at vi måtte avbryte turen til Moskva pga. motorhavari, men hjelpen var ikke langt unna!

 

Lars-Petter, PrivatAir har 757 i flåten, du er hjertlig velkommen til å bli med oss på tur! :)

Skrevet

Takkar Einar :)

 

Ivar: Ja slikt som skjer når ein skal til Russland det veit du ;) Men var godt eg hadde tid til å fly nordover att då :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...