TOS Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Det er tidleg føremiddag og eg vandrar ut imot flyplassen for å starte arbeidsdagen. Turen idag gr ifra St Tropez i Frankrike til Sevilla i Spania med 3 kaksar som skal på eitt møte. Flyet står parkert på rampen i sollyset. Eg rundar hjørnet og tek dette biletet før eg vandrar vidare. Me har komne oss ombord og er igang emd prosedyrane våre før oppstart. Etter nokre minuttar taksar me ut imot bane 24. Overhead panel ser bra ut, og me er klare for avgang. Me er sentrerte på bana, klarering er motteken og me er klare til å gå i lufta. Me roterar og løftar nasen. Utklatringa er ekstremt bratt pga terrenget. Flyvertinna går igang med å lage mat til herrane i hekken. Me klatrar igjennom 33400 fot opp imot FL400. Me når FL400 og gr igjennom sjekklistene. Etter ei stund ber ATC oss gå ned til FL390 sidan me tek igjen eit tregare fly føre oss. Ein liten time seinare er me på innflygninga til Sevilla. Her ligg me på "base" i ein DME ARC inn imot final til bane 09. Me er etablert på final approach. Short final. Siter
TOS Skrevet 21. april 2009 Forfatter Skrevet 21. april 2009 Me rullar nedetter bana. Flyvertinna tek farvel med passasjerane våre. Og eg tek dette biletet ut døra før eg gjekk inn til dispatch. Eit anna fly i PrivatAir stog i Graz, Austerriket med motortrøbbel og dei ville at eg skulle ta ein B767 som stod i Sevilla og fly opp til Graz med teknikar og reservedelar. Så etter 30 minuttar var me på tur nordover att. Siter
Tommy Bernes Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Flotte bilder og Story Torstein! Ser gjerne mer! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Se der ja Torstein! Så det er denne maskinen du skal begynne på nå ja. Jeg får hive ut de fleste setene i 757 en,og sette inn sofa kroker og bar jeg da. :grin: Im up for some V.i.p flying :cool: Siter
TOS Skrevet 21. april 2009 Forfatter Skrevet 21. april 2009 Jaudå Lars-Petter. Det er berre å setje igang med ryddinga Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. april 2009 Premium Medlem Skrevet 22. april 2009 Å dækern, har du skaffet deg drømmejobben!? Med slike flyvertinner er jeg i tvil om jeg hadde fiksa selv de enkleste prosedyrer. Nå flyr jo jeg for det meste med stramme setebelter og innkapslet i et trangt metallskrog, så jeg har ikke samme utfordringen.... :grin: . Flott reportasje Torstein, og jeg aner en fortsettelse? Siter
TOS Skrevet 22. april 2009 Forfatter Skrevet 22. april 2009 Ernst....du burde vel klara å halda på stikka sjølv om det er kvinnfolk ombord? :grin: Me får sjå om det vert fortsetjing. Står på Graz intl (LOWG) no og ventar på at teknikarane skal verta ferdige med maskina til Ivar. Og så er det 5 dagar av teneste. Så det vert nok til at eg fartar rundt litt neste veke. Kven veit....kanskje det vert ei fortsetjing... Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Torstein.Da stiller jeg opp med denne privat 757 jeg da Får ikke tak i noen annen corporate jet 757 :cool: LITT inspirert av Iron Maiden filmen Flight 666,som jeg så på kino i går.ANBEFALES! :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Flotte bilder Torstein! Ja, var kjedelig at vi måtte avbryte turen til Moskva pga. motorhavari, men hjelpen var ikke langt unna! Lars-Petter, PrivatAir har 757 i flåten, du er hjertlig velkommen til å bli med oss på tur! Siter
TOS Skrevet 22. april 2009 Forfatter Skrevet 22. april 2009 Takkar Einar Ivar: Ja slikt som skjer når ein skal til Russland det veit du Men var godt eg hadde tid til å fly nordover att då :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.