Gå til innhold

EKCH RealTime


Anbefalte innlegg

Da var nok en runde med EKCH RealTime unnagjort, og jeg har parkert for dagen. Her er noen bilder fra dagen.

 

I motsetning til sist det var EKCH RealTime begynner jeg denne gangen på Heathrow i steden for Narita. Da British Airways Virtual nettopp har åpnet igjen er det mange "Speedbird" kallesignal å høre.

RealOps01.jpg

 

London by er lett synlig mellom skyene

RealOps02.jpg

 

Idet jeg forlater England hører jeg såvidt "Speedbird one-eight-charlie-papa" som også skal til england. Han har bare akkurat tatt av fra Heathrow

RealOps03.jpg

 

Innflyvningen til Kastrup

RealOps04.jpg

 

Jeg er ikke den eneste MD80-piloten på VATSIM i dag, nei... :grin:

RealOps05.jpg

 

Og her kommer en Speedbird. Er det noen som vet om politiet har en gammel laser å låne bort? :whistle:

RealOps06.jpg

 

PC-en ville ikke være helt med på leken på returen til Heathrow, så vi hopper noen timer frem i tid. Trafikkmengden på Heathrow har bare økt siden sist, og det tar 20 minutter å få ordnet med en IFR klarering. I det minste har jeg brukt ventetiden effektivt, og idet IFR-klareringen er motatt er det "tut-og-kjør"...

RealOps07.jpg

 

Det hefter ikke å ta inn understellet.

RealOps08.jpg

 

Det er litt små-travelt på finalen inn til Kastrup, og andre fly er lett synlige takket være belysningen. Så får jeg håpe at jeg ikke hadde noen av de ivrige "near-miss" youtuberne om bord... ;)

RealOps09.jpg

 

To 737-maskiner fra SAS skal avgårde idet RealTime går mot slutten

RealOps10.jpg

 

Da sier jeg "takk for i dag", og ser frem til neste gang! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...