Gå til innhold

Dagen reddet!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

[color:#FF0000]Endelig helg[/color], ei lang natt på byen, tørsten og sulten drar langsomt en rusten kjetting gjennom tarman, og eneste innholdet i kjøleskapet er en pakke surmelk og en muggen gaudaost. Hva gjør man da? - Drar til Andorfs veikro bortenfor sauefjøset til Olga i svingen! Ingen lager så gode hamburgere som Andorf, og ingen har så kalde pils som Andorf.......og han har mer plass enn parkeringsplassen for biler.

 

free1.jpg

free2.jpg

free3.jpg

free4.jpg

free5.jpg

free6.jpg

free7.jpg

free8.jpg

free9.jpg

free9b.jpg

 

Have a nice day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

hvem hva hvor?

 

Sorry, det burde selvfølgelig oppgis i teksten.... :blush:

 

Som vanlig hos meg : FSX i bunnen av det hele!

Deretter sørger FEX for vann, luft og skyer. Landet er Australia og det er i sin helhet skapt av ORBX/FTX, og her flyr jeg fra addon-sceneryet YMAV Avalon.

Flyet har jeg leid av den lokale flyklubben, og det er en J-3 Cub fra "Flight Replica" ( mye bedre enn default Cub).

Andorfs veikro er en del av Avalon-sceneryet, og Olga i svingen er bare en våt drøm :/ .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...