Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hmm, jeg tror det har hvert mye kultur historisk rundt dette, for og ikke lage noe fuss om dagens situasjon, så kan dette visualiseres på følgende måte. Tidligere fikk Braathens så og si alle tekniske feilmeldinger på Sola( Ihverfall meget klar dominans), mens SAS fikk de der de var når de skjedde... Samme lover , samme regler. Billigere på Sola, og dyrerer on site... need to say more....

Skrevet

Hadde vi ikke en runde med propellflyene til SAS for kun noen måneder tilbake? Det var vel kanskje en feil på flytypen. Uansett synes jeg det blir ganske grusomt å spekulere i at diverse flyselskaper sjangser på flysikkerheten kun fordi de har et lavprisstempel.

 

Dette kan skje hvemsomhelst når som helst.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Er jo en viss forskjell på flytyper og operatører da...

Skrevet

Absolutt! Men jeg har full tiltro til at flyselskaper som opererer i "vestlige" luftrom har kontroll på flyene sine slik de er pålagt å gjøre. Enkelte gjør kanskje ikke mer enn de må, mens andre kanskje gjør litt mer. Og det de er pålagt å gjøre er garantert mer enn nok til å holde flyene trygge!

 

Derfor, har jeg full tiltro til flyselskaper uansett prisklasse og flytype.

 

Det hadde jeg kanskje ikke vært i f. eks. Afrika.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...