Eirik - C Varvik Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Usikker på om dette er en spøk eller ikke, skal en del til for at man klarer å sovne i lasterommet. Mye bråk rundt oss der. Men har jo skjedd før, blant annet på CPH-OSL, dog ikke noen som sovnet, men en som ble "glemt" å stengt inne i cpt. Siter
Emil Topstad Skrevet 1. april 2009 Forfatter Skrevet 1. april 2009 Er det ikke MEGET kaldt der da..? mener det er utrolig kaldt oppi der! :grin: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Kommer ann på hvordan været er, høyde, fart og mye som spiller inn. Også hvilket lasterom han er i, 3 og 4 har normalt sett ikke varme, mens 1 og 2 har mulighet for dette da det brukes til dyrehold. Siter
Åge Storli Berg Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Og for å utdype det Eirik sier her: 1 og 2 er fremre lasterom 3 og 4 er bakre lasterom Som Eirik sier, 1 og 2 har mulighet for varme og trykk. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Eirik, du snakker ikke av erfaring nå? Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Dette er ikke noe jeg skal snakke på meg erfaring om, har desverre ikke fått oppleve dette selv. Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 hehe, ja slik kan det gå.. syns det var værre med tolleren som ved en uheldighet ble innestengt i en container i Rotterdam.. Han ble ikke funnet før skipet ankom Portugal snaue to døgn etter.. Uten mat og drikke.. men han overlevde turen heldigvis skal se om eg finner artikkelen.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.