Tommy Bernes Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Neida, det er ikke real heller. Det er bare et bilde fra en annen sim som heter Condor og er en seilflysim. Akkurat grei nok grafikk til at skole pc'en drar den uten problem, så her er et bilde som er tatt for 10 min siden. Kommenter gjerne! Mvh Tommy! Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Ahaaaaaa Stilig, dette må prøvest ut Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Er du ikke litt lavt for å ta en loop med en seglar da :confused: Siter
Tommy Bernes Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Hehe, det var opp en åsside. Men det kan godt hende ja. Hadde nok ikke gjort det på real, men det er nå bare i skoletiden og en sim, så det ble slik det ble, en loop. :grin: Siter
Helge Sakkestad Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Stilig! Har selv også Condor, men fikk det ikke til å funke helt Men nå skal jeg prøve igjen! Siter
Henrik Bergman Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 hvordan skole pc er det du har?? min er så god att jeg har dytta FSX demoen inn på den og kjører det greit med nesten all grafikk midt på (ikke noe drømme pc, men det gjør att jeg overlever friminuttene :grin:) Siter
Tommy Bernes Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Det er en HP Compaq 6715b, en helt grei pc som består av følgende. - AMD Turion 64 X2 Dual-Core Mobile Technology TL-60 (2.0 GHz, 2 x 512 KB L2 cache) - 1 GB 667 MHz DDR2 SDRAM - 80 GB Harddisk - Og integrert ATI Radeon 1270, tror eg. Ikke en spill pc, men den holder også meg aktivisert i friminuttene og fritimene. PS, har fått til fsx på pc'en, bra tweaket og jevnt over middels grafikk og grei flyt.. Siter
Henrik Bergman Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 HEHE!!.. ja.. det er jo litt bedre enn min da :grin: veit ikke alt som er oppi denne kassa jeg.. :grin: men den skal formateres snart og så er det FSX inn :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 40 euro for noe du ikke får motor med på en gang! Siter
Tommy Bernes Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 40 euro for noe du ikke får motor med på en gang! Men mye morro fremdeles! Motor har vi FS til! Siter
Geir G Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Men til gjengjeld, Egenes, får du en særs god simulator. Både selve aerodynamikken og værfenomenene er godt simulert. Det er to privatpersoner som har laget simulatoren, og de har gjort en svært god jobb. Noen som har lyst til å "kosefly" med akrobatikk og formasjonsflyging en dag? Ganske artig! Det artigste med simulatoren er likevel konkuransefunksjonen. Konkurer med venner og uvenner i simulatoren. Fly en 200km lang oppgave på kortest mulig tid. Både flygetekniske egenskaper og sans for taktikk er viktig. Et lite bilde fra min forrige tur (i virkeligheten), på Voss. Siter
Helge Sakkestad Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Får se om jeg ikk får lagt inn Condor da :grin: Kan man fly noe som helst med motor? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.