Gjest Mats Brendesæter Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Nja snakking. Det er noe du lærer etterhvert. Anbefaler å begynne i Europa og ikke hoppe rett over til Asia og USA med en gang. Send meg en melding så kan jeg hjelpe deg gjennom noe snakking om du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders furse Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ok tusen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Var det noe fart? Selv satt jeg i konfirmasjonsundervisning ikveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton Brondz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tja.. det var for det meste ganske stille på Sola, så kom det en haug med NATO-folk og så ble det stille igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg kom meg nesten til Kjevik før SB fikk en debug error og dro med seg hele FSX. Hadde det i det minste kun vært SB som feilet, så kunne man alltids startet den på nytt og koblet til igjen, men fullstendig FSX crash er vanskelig å hente inn igjen. Ellers funket det ganske OK i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.