Anders Moen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Da blir det TWR-utsjekk på Værnes onsdag, klokken 20-22 lokal tid Bare å komme å fly da :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton Brondz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 kan ta approachen jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Anton, jeg hadde allerede booket APP bare hadde ikke tid til å skrive her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton Brondz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 da tar jeg ikke appen likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Da er det bare 1 dag igjen... Men hvem av dere blir på APP'en egentlig? Per-Kristian? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Meg etter avtale pr PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Okay, den er grei Huff, bare 15 min til da.. gruer meg hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anton Brondz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da er jeg på plass på Vigra for dem som ikke vil fly så alt for langt.. eller for de som er lei av ENGM-ENVA og ENVA-ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Utsjekk igang! Kom og fly så Anders for vist at han er klar for TWR Rating! Lykke til Anders! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Lykke til, Anders! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da vil jeg gratulere Anders med BESTÅTT tower-utsjekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Velkommen i rekkene som ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Gratulerer Anders, du gjorde en god jobb i kveld! Mvh Lars Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Grattis ja! Jeg skjønner ikke at du gruet deg, du virket som du var veldig rolig og avslappet. Syns du gjorde en veldig god jobb fra det jeg så! Lykke til videre som ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Gratulerer! Velkommen som aktiv kontroller, med hilsner fra USA. Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Da var det over Og takk alle sammen Hehe Paulo, joa, prøvde å gjøre det, men var iallfall utrolig nervøs hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Gratulerar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Gratuler Anders! Også fra mine ører gjorde du en bra jobb i går! :whistle: Håper jeg også kommer i gang med treninga snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Håper jeg også kommer i gang med treninga snartJa, får håpe det Even På tide at du kommer igang snart ja, blir bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.