Petter Knutsen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Måtte le litt når jeg leste denne: http://www.bt.no/lokalt/bergen/article807071.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg syns det er helt fantastisk at noen får seg til å prøve å ta den med i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Knutsen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 hehe ja det blir litt sånn "hvor har DU vært de siste åtte årene da?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Bergensere.. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Knutsen Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Hey! Forsiktig! Nå ryktes det at han hadde Stavanger-dialekt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bergensere.. :crazy: Hey! Forsiktig! Nå ryktes det at han hadde Stavanger-dialekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Neste gang jeg skal ut å fly så skal jeg prøve å få med en rakettkaster, uten rakett da selfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 om dette var en bensindrevet sag skal den heller ikke godtas som innsjekket bagasje. De fleste motorsager er vel så vidt jeg vet bensindrevet så reagerer litt på at han fikk tips om å få den sjekket inn uten at det er nevnt at det er en elektrisk sag. Nei til bensindrevet pga brannfare. Er den derimot ubrukt så ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Gravseth Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 artig du nevner den der, i 2000 da jeg dimiterte fra militæret i Porsanger, reiste jeg med en brukt M72 (bazooka på det sivile språket) fra Lakselv - Flesland -Trondheim i håndbagasjen:) Selv om den er ubrukbar da dette er kun ett engangsvåpen, må jeg innrømme jeg ble litt sjokert over å ikke ha blitt stoppet i sikkerhetskontrollen:) Men ting har vel forandret seg siden den gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 :grin: :grin: Motorsag i håndbagasjen :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Knutsen Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 artig du nevner den der' date=' i 2000 da jeg dimiterte fra militæret i Porsanger, reiste jeg med en brukt M72 (bazooka på det sivile språket) fra Lakselv - Flesland -Trondheim i håndbagasjen:) Selv om den er ubrukbar da dette er kun ett engangsvåpen, må jeg innrømme jeg ble litt sjokert over å ikke ha blitt stoppet i sikkerhetskontrollen:) Men ting har vel forandret seg siden den gang:) [/quote'] Heheh Bra du ikke dimmet ett år senere. Da hadde du nok skrevet dette svaret fra en ettroms suite på Guantanamo :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.