Gå til innhold

En bad landing:P


tomkrist

Anbefalte innlegg

Fløy til Rana idag med fs x. I småfly, og det er vel en grunn til at disse ikke er så aktive på denne årstiden. Egentlig var været ganske så bra, men på de sist 4-5 nm før flyplassen, da jeg akkurat hadde passert over en fjellkant kom det en skikkelig turbolens som nesten kastet flyet i fjellveggen. Jeg kom inn litt for høyt fordi disse atc folkene rotet, og hadde en brå nedstigning forbi fjellkanten, da det ble kastet rett ned og til siden, flyet stupte nesten i fjellet,og jeg reddet det såvidt ved å bråsvinge tilbake. Fikk en penalty fra fs passenger pga g kraftene det medførte, og joda,passasjerene skrek endel før vi kom oss ned. Har ikke vært borti noe slikt før og hele turen mot flyplassen var skikkelig humpete, men etter mye om og men landet jeg da. Må legge til at jeg akkurat hadde hentet en kaffekopp og dere kan jo gjette hvor den havnet,hehe, på fanget. Men gøy er det nå:P Det ene sekundet sitter man og slapper av, og det andre er adrenalitpumpa på vidgap og hjertet slår i max tempo:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fs passenger er en addon til fs2004/fsx som lager litt riv og røre i simulatoren. Du får beskjed om du gjør ting dårlig eller bra, og den gjør at du må følge med f.eks reparasjon av flyet og slike ting. Du kan også danne selskap og simulere flyving med passasjerer for å tjene penger. I tillegg hører du passasjerer, kan servere dem mat, vise filmer osv:P Ganske gøyalt program:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Fløy Oslo-Ålaesund i går med Airbus A321 og FS Passengers. Fikk et helvette på slutten, mista en motor og ødelagte flapsene mine blant annet :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man først har fått smaken på FS Passengers, så flyr du ikke lengre uten å bruke FS Passengers. Å fly FS2004 eller FSX uten passengers, er som å fly uten mål og mening.

 

Her er linken til FS passengers:

http://www.fspassengers.com/

 

Jeg vil påstå at FSpassengers er den beste addon for MSFS, det er definitivt den addon som du får mest for pengene. Prøv den, og du vil ikke bli skuffet!

 

Det er mulig å prøve en demoversjon av FSPassengers som du finner på deres Hjemmeside. Demoen er egentlig hele FSPassenger men med begrensninger. Betal og du får tilgang til å fly over hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at Xpax ikke er i næreheten av FSPassengers, altså at xpax er mye dårligere. Dette har jeg hørt fra personer som har prøvd Xpax i påvente av FSpassengersX. Selv har jeg ikke prøvd Xpax.

 

Ikke har jeg tenkt å prøve xpax heller, fordi den er blitt så totalt slaktet av folk som flyr med fspassengers. Selv har jeg brukt FSPassengers(for FS2004) og nå altså FSPassengersX(for FSX). Dette er en addon som virkelig fungerer bra. Minimalt med bugs er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Det var da voldsomt. Kommer an på hva folket ønsker. Jeg trengte kun noen pax og ha med på tur og ei flyvert som prater litt og det fikk jeg til en billigere penge regner jeg med.... Ble straks en litt annen stemning om bord når jeg er på tur :D Hva som er best og dårligst har jeg ingen formening om, men kan jo være greit for folk og vite at det finnes alternativ software. har ikke noe problemer med bugs heller. Er kanskje litt OT men men
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt meg ett brukt fly, som hadde gått 4790 timer og håper noe vil skje. Har jo hørt om andre som har fått motortrøbbel i fs passenger men har ikke opplevd noe tull med flyene ennå. Er det kanskje fordi jeg alltid har 100% service på flyene? Reparerer dem straks jeg. Prøve å vente med å reparere dem litt vil hjelpe litt? Men samtidig synes jeg det er viktig å få god reputation så egentlig er jo dette bare positivt,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det veldig store forskjeller på demo og payware utgaven eller??? dette høres jo skikkelig morro ut... :grin:

hvor finner man payware utgaven hvis den er mye bedre???

og utfører co-piloten checklister...eller er den bare med får å gjøre slik at du ikke føler deg så aleine på flyet????

 

Med demo får du kun FS passanger til og fungere med utvalgte flyplasser mens paywaren får du med ubegrenset flyplasser :)

 

Absolutt en Add-on som anbefales på det varmeste da din flytur ikke blir det samme igjen.... Bare husk og sett deg litt mer inn bruker manualen som følger med programpakken ;)

 

Du kan lese mer her: http://www.fspassengers.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...