Tore Urvik Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei! Undertegnede skal ha C1-trening på VATSIM i morgen torsdag kl. 20:00 lokal tid. Treningen foregår på Oslo kontroll (ENOS_CTR). Trafikk er hjertelig velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei! I hvilket tidsrom er (garantert) ENOS bemannet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 1900-2100z http://www.vaccsca.org/site/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skal se om ikke jeg kan dukke opp Nyoperert i dag, så ingen garantier... lokalbedøvelsen er på vei bort... men skal prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Prøver ennå å bestemme meg for hva og hvor jeg skal fly. Været utelukker i stor grad VFR, desverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Hei alle sammen, Takk til dere som stille opp i kveld. Jeg har hatt en grusom dag med mye voice-problemer - mer enn jeg noen sinne har hatt... Til slutt ordnet det seg, men da var det bare en god halvtime igjen, og mesteparten av trafikken var over... Prøver igjen neste fredag. Uansett, takk til alle som stille opp i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.