Gå til innhold

Er FS et Spill?


O85_

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i at FS er hva man gjør det til.

Men samtidig, når jeg leser en liknende tråd på avsim.com, om folka som absolutt ikke vil reise seg fra stolen når de flyr New York til Sydney midt på natta, 4x er djevelen og hvis noen ringer kan de bare glemme å få kontakt. P-knappen skal ADLRI røres og kona må stå opp midt på natta for å servere mat på brett. Det er liksom ikke måte på hvor realistisk og alvorlig det skal være. DE BARE SITTER DER I 12 TIMER FOR **** ! Da er det noe som har klikka ett sted ass. Dette er IKKE virkeligheten! Hvis man tror det så har man mista kontrollen på virkelighet/fiksjon. Det er en simulator og det kan ALDRI bli helt som i virkeligheten. Selvfølgelig synes jeg og at det er kjempegøy å gjøre det så realistisk som mulig, men noen tar det vel kanskje litt for alvorlig...

Dessuten synes jeg MS gjør en for dårlig jobb med å simulere hvordan flyet egentlig oppfører seg og system failures. Det har blitt bedre med tida, men det kan fortsatt bli mye bedre!

[ 17-02-2002: Endret av: Jakob Jakobsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at fs er en simulator.. men det er ikke mange spill i verden som kan ved hjelp av Vatsim lære en 15 år gammel gutt å komunisere på det mesterlige, fasinerende viset som piloter gjør... Tenk alle de som lar seg fasinere av å høre på når SAS lander på gardermoen med ATC i virkeligheta.. og her sitter vi å gjør det samme virtuelt...

Nei takk microsoft for denne fantastiske simulatoren som er en frelse for alle som liker fly her på denne kloden...

FLY SAFE EVERYONE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...