Tom Knudsen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ikke ofte en ser dette 2-300 meter over hvor en bor.. Noen som har hørt om noe øvelse i området Vigra-Hovden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torje Vingen sunde Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 hvor var de på vei? sjanse for at de flyr innom molde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 De fløy via Ulsteinvik, fra Vigra tror jeg mot Ørsta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er da det er godt å bo på Sunnmøre.. Men jeg har nok ikke sett de jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har heller ikkje sett dei over Ørsta Jobbar rett under innflyginga til 06 på Hovden så eg hadde nok lagt merke til to slike kremvispar om dei hadde passert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har sjekka scannerloggen, og litt over 11:00 var det to Sea King på 1000 fot "holding just 5 miles to the north west of the area". Men det er alt som er motteke her i Ørsta frå dei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Rar holding, men artig å høre litt utdypet informasjon om disse. De fløy i lav hastighet etter hverandre mot sentrum av Ulsteinvik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ser du nokon Sea King i dag? Widerøe har plukka opp eit nødsignal (ERB?) i dag, og det skal visstnok vere ein Sea King i området og søker. Høyrde det først ved formiddagsflyet i 10 tida og også no ved det siste flyet som skal ta av snart. Det blir sterkare etter kvart som dei nærmar seg Båtvik så det ligg nok vest-nordvest for Ørsta ein plass, kanskje ute i havet ein plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Så ikke noe i går nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.