Geir-Anders Hansen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 FS9/FSX eller generelle flysimmere! FS treff Peppes Rygge senteret i varnaveien Moss Kl 18:00 Tirsdag 17-Feb! Alle er velkommen, dette er ett uformelt treff med løs prat om generelt Flightsim etc. Alle betaler selv for pizza og drikke ta med godt humør og intresse for snakk om FS! Vennligst post om du kan komme slik at vi kan se hvor mange som kommer, slik at vi kan bestille bord til det akuelle antallet takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Geir, dette skal jeg vurdere, siden det bare er ferja over er det jo ikke lange veien! :grin: Før meg opp som "Deltar kanskje" du :grin: Så skal du få svar tidlig neste uke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Da er lista som følger: Geir-Anders Hansen Tom Brenna Kristian Mikkelborg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Johnsen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kommer hvis mulig. Jobber på Røyken, så jeg klarer vel neppe å være framme før kl. 19:00. Mvh Egil Johnsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hei hei hei hei... Sett meg på kanskje, jeg skal bare sjekke opp litt først : D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Da er lista som følger: Ingen problem Egil, vi venter med bestilling til du kommer Geir-Anders Hansen Tom Brenna Kristian Mikkelborg Egil Johnsen Sindre Borgli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 bump.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 bump.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 bumbp........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Setter meg opp på kansje du, vet ikke enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Da er lista som følger: Ingen problem Egil, vi venter med bestilling til du kommer Geir-Anders Hansen Tom Brenna Kristian Mikkelborg Egil Johnsen Sindre Borgli Truls Petter Elven (muligens) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 bump.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 bump... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Beklager, jeg kan desverre ikke men jeg er med en annen gang det er i nærheten av Horten :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Da er lista som følger: Ingen problem Egil, vi venter med bestilling til du kommer Geir-Anders Hansen Tom Brenna Egil Johnsen Sindre Borgli Truls Petter Elven (muligens) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 bump.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Noen flere som kunne tenke seg pizza Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 mmm...pizza...tar toget nedover jeg. sees Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Ahhhhh nydelig Geir Ø. Da er lista som følger: Ingen problem Egil, vi venter med bestilling til du kommer Geir-Anders Hansen Tom Brenna Egil Johnsen Sindre Borgli Truls Petter Elven (muligens) Geir Ø. PS: Tar med coveret til FSX som vil stå på bordet slik at alle ser hvilket bord vi sitter på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 2 dager igjen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg kan dessverre ikke komme... Reiser til Tyskland tirsdag morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Da er lista som følger: Ingen problem Egil, vi venter med bestilling til du kommer Geir-Anders Hansen Tom Brenna Egil Johnsen Truls Petter Elven (muligens) Geir Ø. Rolf Erik Utne (muligens) PS: Tar med coveret til FSX som vil stå på bordet slik at alle ser hvilket bord vi sitter på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Desverre så kan jeg ikke komme i kveld Har nokså mye å gjøre om dagen... Men neste gang så blir jeg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg sitter på toget i skrivende stund. Vi sees Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fan. Jeg sitter nå på peppes i moss ved brygga. Teit, veit. Sånn går det når jeg leser for fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fan. Jeg sitter nå på peppes i moss ved brygga. Teit' date=' veit. Sånn går det når jeg leser for fort. [/quote'] Hehe.. Ja, du fant jo fram til slutt.. Dere får da ha takk for i dag, så får vi håpe det ikke blir alt for lenge til neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja jeg kom jo frem til slutt. Takk til Peppes for glimrende service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 He he veldig bra Geir Ø. Du fikk jo haik med Pepees pizza bil fra byen opp til Pepees til Rygge senteret he he veldig bra Var veldig Koselig vi 4 som møtte opp takk til dere La oss tneke litt på det Geir Ø. sa om en liten lokal klubb el. her ned i Østfold som kan komme sammen 1 eller annehver mnd for pizza treff eller sammen komst relatert til FS, kom med ideer gutter jenter Under navnet "Squaq 3320, Østfold" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja det syns jeg hadde vært bra. Dere er jo en gjeng entusiastiske simmere i Østfold, så en simklubb i den regionen og hadde gjort seg. Er da ikke så mye som skal til for å kalle det en klubb og alt må jo begynne i det små. Tenk på det i alle fall. Det er en god start Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.