Gå til innhold

Tower til Pro Controller / MFS2002


Mark - Rune Bannister

Anbefalte innlegg

Hmm....?

Jeg har tenkt på dette noen ganger når en sitter som "TWR" på Pro Controller.

Ved hjelp av Pc-Proxy er det mulig å koble opp mfs`en sammen med Pro-Controller uten flere "conections" til VATSIM. Slik at du får en visuell oversikt over flyplassen.

Her er mitt spørsmål:

Finnes det noe slags "tårn" på nettet, eller går det ann å lage et "fly" som ser ut som et tårn og har en høyde på ca 100-200 fot,og virtuell "cocpit" slik at en kan se seg rundt, og plassere det der Tårnet skal være.

Hvis ikke dette finnes er det litt rart at ingen har tenkt på det før, eller det går kanskje ikke ann å lage det?

En eller annen, kunne dette være interesant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

hei Thomas! Joda jeg er her jeg, og pusla litt med denne ideen for et par år siden. Tanken var ikke da å integrere PC "i" et panel, men heller lage et panel med mange av instrumentene som finnes i et tårn. Fikk lagt inn radiopanel, vindmålere, temperaturmålere, og rullebanelys av/på.. sistnevnte fungerte bare lokalt på min maskin, men var jo fiffig likevel da [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Panelet ble aldri ferdig, men nå som multiplay er intergrert i squawkboxen (slik det ikke var da vi drev med FS98) burde man kanskje ta opp prosjektet igjen.. har ikke satt meg inn i FS2002 (min versjon, kjøpt i St. Petersburg) var på russisk og gjorde av en eller annen pussig grunn om systemfontene i Windowsen min til russiske tegn. Derfor ble programmet liggende i hylla uten å brukes [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Kom vel egentlig ikke noe håndfast ut fra dette, annet enn en liten statusrapport..

Hilsen Håkon (på farta tilbake igjen til Rygge HF.. blæh)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...