Truls Petter Elven Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Savnet etter deg ligger dypt i mitt hjerte, "Bamse" repaint til CLS Dc-10 av meg! Kommentarer er bare hyggelig å høre! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Utrolig flott! Faktisk har jeg hatt æren av å være passasjer ombord på denne flymaskinen! Har fortsatt den lille "goodie bagen" vi fikk med tegnestifter +++. En flytur jeg minnes! Siter
Christopher Andersen Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Utrolig bra arbeid Vil den bli lastet opp på avsim eller lignende ? Siter
Jan Barreng Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Ja det var tider det,har mange arbeids timer ombord på "BAMSE" og de andre DC10èrne vi hadde i Scanair. Nå flyr vi Airbus og det er IKKE det samme. Nydelig laget Truls,en stor takk. :grin: Siter
Truls Petter Elven Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Takker for svar, dere! Den vil komme ut i neste uke, gjenstår mye arbeid på den gitt... Siter
Emil Topstad Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Scanair... alderig hørt om... Fine bilder da! Siter
Sindre Holberg Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Har du aldri hørt om Scanair?!?! Da bør du google litt :grin: Siter
Emil Topstad Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Joda... Herregud klart jeg har hørt om Scanair! Når jeg sitter å leser om det kommer det i knollen, jeg har jo hørt om Scanair jeg... :grin: Jeg begynner å bli helt grå i toppen jeg, tror jeg da... :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.