Gunnar van der Meeren Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Og nå er også Carenadocessnaen kommet for FS9. Jeg har gjort litt mer arbeid på LN-MTP (som er den som jeg flyr i avataren). Liveryet er foreløpig gjort for FSX modellen, men det ser ikke ut til å bli noe stort problem å overføre dette til FS9 utgaven. Siter
Frode Skibrek Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Gjett hva som skal i handlekurven neste gang. Dette var pent :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Herlig! En god gammel klassiker, ett flott tur fly, uten tvil! Malingsjobben er det heller ikke noe å si på, alt er gjennomført ren og skjer kvalitet! Siter
Truls Petter Elven Skrevet 31. januar 2009 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har ikke ord, Gunnar! om hvor vakkert der er å se på gitt :grin: Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Skrevet 31. januar 2009 Takker alle sammen! :grin: Teksturene er nå overført til FS9 - de kunne bringes over direkte, uten bearbeidelse. Fargen på panelet er også justert mot den gamle MTP - så langt jeg får det til.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.