Rune Koppen Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Jeg har en del orginale kasserete flyinstrumenter og radioer hjemme her som kansje for spesiellt intreserte kan få kjøpt. Kun til ombygging og simulator bruk. ¨Send meg evt pm Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Hvilke instrumenter og til hvilken pris? Siter
Rune Koppen Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 har vel det meste i et fly ja pris kan vi diskutere evt bytting send meg pm du Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Hvorfor sender man bestandig pm i salgstråder? Kan du heller ikke bare skrive pris osv dere kommer frem til her, slik at andre slipper å spørre om nøyaktig det samme 100 ganger. Siter
Rune Koppen Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 joda er enig der men spørs hva du er ute etter da. men mange som bryr seg om pris etc her inne da. men skriv hva du er ute etter da Rune Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Må nesten spørre hvilket fly disse instrumentene er fra? Er det instrumenter fra småfly som C172, eller ligger det i andre kategorier? Siter
Rune Koppen Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Hei hei jada har til c 172 som er like fin. Siter
Rune Koppen Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Tar gjere bud hehe. Har airspeed,horisontgyro.stigefarstmåler retningsgyro,høydemåler,vor,ils,adf,turn coordinator,oiltemp ,fuel,har også en adf med skiven i selve radioen.har ikke vært i vann eller noe.Ser veldig bra ut.men kan diskutere pris dette trenger også 2 stk pc skjermer . MEN HUSK DETTE ER KASSERTE INSTRUMENTER TIL BRUK IKKE I FLY. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Muligheter for et bilder av instrumentene? Siter
Rune Koppen Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 joda skal prøve å ta det jeg bare dro dem ut av esken i sta og tittet mye bra der Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Ok Jeg er muligens interessert så lenge prisen er grei og jeg finner ut hvordan jeg kan bygge dem om til bruk i FS. Fant en side på nettet som det sto noe slikt på, som jeg skal se på når jeg får tid... Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Hadde jo vært kult (og totalt unyttig) med et altimeter i bilen. Eller kanskje et magnetisk kompass, hvis de leveres med deviation card selvsagt, hehe... Siter
Tommy Bernes Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Ja det minte meg på en bil eg såg på Bømoen en gang, han hadde en kunstig horisont, VSI og høydemåler monter inn i dashbordet på en pickup.. (toyota). Ganske stilig Siter
Werner Rafteseth Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det hadde jeg i Pajero'n min :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.