Pål Kasnes Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Hei igjen. Da var dagens tur unnagjort, og dette ble resultatet. Jeg tok av fra Notodden og bildet er tatt 5 min etter take-off. Default Cessna og Ultimate Terrain Europe. Bildet har vært innom photoshop på veien hit. Pål Siter
Christian Kråkenes Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Veldig pent! Du har valgt flyfarger som står godt til fargene i miljøet Hvor mye datakraft stjeler Terrain Europe-pakken? Siter
Pål Kasnes Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Takk. Fly/omgivelser fargekombinasjonen var nok ikke gjennomtenkt, men det ble en hyggelig overraskelse. Jeg installerte terrain-pakken rett etter installasjon av FSX, så jeg har ikke noe grunnlag til å uttale meg egentlig. Jeg har en middels maskin, og synes at det går greit. Har lock på 23 fps. Virker ikke som pakken stjeler stort, om noe i det hele tatt. Det er sikkert andre som har testet ut dette og kan svare på dette. Pål Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Flott bilde, varme farger! Rettning ca. vest? :grin: Siter
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Flott stemningsfullt bilde. "rettning ca vest".....DET kaller jeg detaljert nøyaktig retningsbeskrivelse, Ivar :D Siter
Pål Kasnes Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Skrevet 25. januar 2009 Flott bilde' date=' varme farger! Rettning ca. vest? :grin: [/quote'] Takk. Rettning ca. vest. Tok av på RWY 30 og ca rett frem. Pål Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Tenkte meg det. :grin: Fikk pluttselig en reminder på hvordan det så ut når jeg var en tur i Bergen i vår. Kjente meg igjen gitt. :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.