Gå til innhold

[IVAO] Første gang som ATC - ENVA_TWR/APP i kveld


Even Rognlien

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

Nå har planer om å snart begynne som ATC på VATSIM, men først tenker jeg det er lurt å trene litt i IVAO.

 

Jeg kommer til å sitte litt ATC på Værnes i kveld, litt nå og da. Hadde vært fint om noen kunne fly litt til/fra ENVA når jeg sitter der. Dette blir første gangen jeg prøver meg ordentlig som ATC, så har null trening. Så flyr du til ENVA på IVAO i kveld er det greit med en smule tolmdighet hos piloten :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flott at du er ATC på IVAO. Men det Lars-Petter hinter til, er at vi i den norske staben på IVAO ikke synes så mye om at folk bruker IVAO som et treningssted før de går til VATSIM.

 

Vi ønsker ikke å bruke tid og krefter på personer som forsvinner etter en kort stund.

 

Håper du skjønner tankegangen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å støtte IVAO litt så er det mange som har mye imot at alle bare kan sette seg som ATC hvor de vil, men i Norge er det høyt nivå på kontrollerene.. Så hiv dere på og fly, har sitti mange timer ATC uten ett eneste norsk fly! Er på nå Geir, så kom å fly :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå dette går bra til å være første gang, Even :)

 

Og det er også første gang jeg er på IVAO, og jeg syns det var ganske morsomt å fly her. Var veldig rotete system for en nybegynner (syns jeg), men fikk nå til til slutt :)

Så kommer absolutt til å fortsette å fly på IVAO også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...