Birger Blomvik Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har den glede å invitere alle ett FS-LAN treff i Kr.sund N den 6 - 8 februar. Sted; Rensvik Samfunnshus http://www.rensviksamfunnshus.no/ Dato: 6 - 8/2 2009 Tid: 18,00 på fredag til 16,00 søndag 12Mb inn og 700Kb ut Meld dere på hos: bblomvik@online.no OBS: Begrenset antall plasser !! Mat er å få kjøpt i nærheten, døgnåpen Shellstasjon, Pizza restaurant, Kiwi og Bunnpris. Timeekspressen har busstopp 30 meter fra inngangen. Velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 I 20009 faktisk :grin: Men jeg er med jeg, men kun fra Fredag-Lørdag da det er UKM på Søndag Mail sendt -S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Skal jeg tenke på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg er med, får se om jeg gidder å pendle inn til byen for å komme meg på jobb på lørdag, eller om jeg kommer først lørdag ettermiddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torje Vingen sunde Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 jeg kommer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg kommer kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Nja får komme en tur nedover. håper på å dra med hele cockpiten hvis jeg ikke dreper strømkursen på samfunnshuset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kjempeflott Vegard! Tror dette kan bli VELDIG bra jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 *bump* Håper at mange av dere kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Min sjåfør som skulle kjøre meg meldte avbud, så hvis jeg skal bli med på lanet trenger jeg skyss. Er det noen i trondheimsområdet som skal på lanet ? Kan bli med på å splitte bensinutgifter hvis den personen lar meg sitte på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vegard, tar du båten ned til kristiansund kl 16.30 og bussen derfra kan du være der kl 20:20 http://mogr.datagrafikk.no/scripts/travelmagic/travelmagicwe.dll/svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg tar den båten som går fra Tr. Heim kl 16.30. Jeg blir hentet av Birger på kaia når jeg kommer, og det er sikkert plass Ses i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.