Kjartan berg Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Overskriften taler for seg C210 LN-TFI Tips trengs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fin paint den der Har du et bilde fra virkeligheten?? (orker ikke å søke :blush: ) AA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Um, har dette flyet vært i en ulykke av noe slag? Virket kjent Og, er dette flyet også fra Statens trafikk flyverskole slik som LN-TFJ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fltot paint. Eirik, det står jo STFS på sida, så jeg ville gått utifra det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Um' date=' har dette flyet vært i en ulykke av noe slag? Virket kjent Og, er dette flyet også fra Statens trafikk flyverskole slik som LN-TFJ? [/quote'] Ja flyet landet uten landing hjulene ute. Her er flyet når det var i japanfoto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ble uansett bedre enn mitt første, og siste forsøk. :grin: Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 fant denne da. Havarikomisjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Heheh.. Skulle akkurat til å poste at jeg også hadde funnet rapporten, takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Sett den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.