Gå til innhold

FSX ENGM med Utimate Traffic X

Anbefalte innlegg

Tre shots fra FSX Airports Norway med Ultimate Traffic X. Duger bra nok for meg :smile:

På bilde 1 er også UPS og Aeroflot tilstede på cargo området, og man ser Continental ved gate 50/50L. Traffic er satt til 94% Heavies, 10% GA.

På Kjevik (hvor jeg ofte flyr fra ALT for tidlig på morgenen, cirka 0630)...ser jeg tilnærmet de samme flyene på samme tid i FSX med UT. Vil dere se AI trafik på Kjevik, gå dit tidlig. Kan legge til at jeg har fått til backtracking der...og oppdatering av FSX Airports Norway er på gang, med ny koding av parkeringer på endel av flyplassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som før sagt, dette holder for meg, selv om ting er feil. Hovedsaken er at det ser hjemlig ut. Om det er feil flytype her og der bryr jeg meg lite om...og jeg har ikke tenkt å kaste bort tid på andre alternativer før bedre dukker opp. MyTraffic hopper jeg over...det andre alternativet er for "manuelt" til at jeg gidder. Har grenser for hvor langt jeg orker å dra det :wink:

Tiden på døgnet finner du under hvert bilde.

PS: Har sett bussen til Finnair...mulig jeg mangler en oppdatering/repaint. KLM, TAP, AFR har jeg sett til tider. KLM lander på 01L (de sover vel i tårnet) cirka 15 min etter bilde 1 er tatt, og parkerer cirka Gate 43.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...grunnen til at jeg f.eks ikke bruker Photobucket er at jeg er halve livet til sjøs...og der tar det et hav :grin: av tid før bildet lastes. Om tinypic (takk for link!) er raskere skal jeg nok vurdere den som et alternativ. Men jeg bruker altså ikke Arkiv fordi noen spør meg om å bruke det. Ikke ta det ille opp...men det er meg knekkende likegyldig om mange roper og skriker om Arkiv. Jeg går min vei uansett :whistle:

Hovedpoenget er at jeg i bunn og grunn (igjen sjørelatert :grin:) får en hjemmeside i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt greit ut denne Andrew! Skjønner godt at du

ikke prioriterer å bruke masser av tid, for å

oppdatere eller legge inn trafikk manuellt.

Det tar fort mye tid (uansett hvordan man snur og vender på det) dersom man skal legge inn 100% korrekte

flytyper osv osv. Selv startet jeg enkelt som du,

men har etterhvert lagt til litt manuell trafikk

(mine egne charterpakker osv.), men har Ultimate Traffic

som "grunnpakke" - og lagt til plenty av selskaper

og langt penere modeller enn de som fulgte med.

Slik kan man editere UT og bruke så mye tid man

ønsker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke for mye energi på Traffic...men (leser mellom linjene i ditt innlegg)...skal ikke så mye til før jeg graver meg lengre inn :smile:

Så om du vet om det går an å legge til litt ekstra til UTX , må du gi meg et tips. Utviklingen av selve UTX er som kjent parkert av utvikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...