Gå til innhold

Departing EGLL

Anbefalte innlegg

For snart to måneder siden kjøpte jeg ny maskin, primært for å kunne kjøre FS. Nå har jeg begynt å ta den i bruk skikkelig, og har fått instalert mye av det jeg syns jeg trenger. I den forbindelse legger jeg ut to bilder bare sånn for å feire litt selv. Det hadde kanskje gjort seg bedre med før og etter bilder, men jeg har ingen fortid som FS-Fotograf, så tidligere bilder eksisterer ikke.

Dersom noen mener at jeg har blitt lurt, og ikke er like fornøyd som meg, vær snill å lat som dere ikke har sett denne posten.

Bare slik at dere vet hva dere ser, så bruker jeg Aerosoft Megaairport Heathrow

PMDG 747X

HifiSim ActiveSkyX

Untitled-1.jpg

Untitled-2.jpg

Håper på litt feedback, og dersom noen har tips til redigering tar jeg gjerne i mot det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med de addons jeg bruker der, har jeg vel 15 FPS på bakken, 10-12 på heathrow, så det er ikke noe å skryte av, men det er heller ikke så ille at jeg klarer å telle frames, så jeg klager ikke. Men spørs om jeg ikke må sette meg litt inn i klokking, slik at jeg kan prøve å komme opp til 20-30 igjen. Ligger farlig lavt nå som du forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nice bilder. Må være litt av en PC du har skaffet deg. Hva slags pc er det? Vurdere å skaffe meg en PC om ikke så lenge, men må først finne meg en bra en som er passende til FS.

Merka forresten at du ikke kjørte med så mye trafikk på de bildene hehe (null trafikk på gatene), liker å feire alene huh? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...