Gå til innhold

MøreFly -Taxi flight-


Anbefalte innlegg

Etter å ha sett så mange gode historier fra Alaska osv, så bestemte jeg meg for å ta noen bilder fra mine turer i MøreFly.

MøreFly er et selskap som flyr taxi, frakt og charter oppdrag i Midt-Norge. Vi flyr også en fast charterrute for Statoil mellom Kvernberget og Værnes.

----------------------------------------------------------

Dagens flight

Den siste flighten for MøreFly idag, var et charteroppdrag fra en TV-reporter, som hadde vært i Kristiansund på oppdrag, og skulle hjem til Ålesund. De fleste her ville vel tatt timesekspressen mellom disse to byene, men den ruta var innstailt idag, grunnet streik i busselskapet som kjører denne ruta. Derfor ringte han oss, og jeg fikk det lille oppdraget.

Her er noen bilder fra turen ;)

 

Har nettopp startet med photoshop og redigering av bilder, så det er kanskje ikke så bra..Tips motas gjerne :D

 

Tekst over bildene

 

Etter å ha fått ombord passasjeren, så taxer vi til 25 for straight out til Molde fsscr021.jpg

Det blåser godt i Cessnan, men vi klatrer opp til cruise på 4000ft etter takeoff

fsscr026.jpg

Vi svinger inn fjorden til Molde, samtidig som vi passerer Gossen(ENZ7)

fsscr039.jpg

Rett før touchdown på rullebane 07 i Molde. Ble en fin landing ;)

fsscr053.jpg

Eneste fly som holder oss med "selskap" i kveld på gaten, er en Fokker fra SAS.

fsscr058.jpg

Reporteren tok forresten lokalbussen til Ålesund, som var opprert av et annet selskap ;)

 

MøreFly takker for følge og håper du likte bildene :)

(ser at bildene har tapt seg veldig mye fra orginalene mine. Finnes det noe triks mot sånt?)

 

Sindre

www.freewebs.com/moreflyva

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photobucket gjør ingenting seksuelt eller noe annet jævlig med bildene for den del hvis man vet hvordan man bruker den.

 

Det som er viktig er å sjekke at maks oppløsning i photobucket er innstilt lik eller større en oppløsning på bildene som du laster opp.

 

Photobucketsettings.jpg

 

Bortsett fra det så var det flotte bilder og flott historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...