Thomas Gundersen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 ....asap? (f.eks i 13-14-tiden i dag, 25.12) Jeg er keen på å fly en tur i Sola flyklubbs Archer III, LN-JAL, og tar gjerne med passasjerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hadde det ikke vært for at jeg bor i haugesund, og dette kom litt brått på - hadde jeg lett kjørt ned og blitt med!! Men en annen gang? Jeg vurderer veldig å ta PPL hos Sola, og en passasjertur hadde vært utrolig artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 avlyst.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gunnar, si ifra med en gang hvis du utsetter den til f.eks i morgen, er med jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg stiller gjerne opp som pilot hvis noen har lyst til å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.