Vidar Solheim Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som har noen erfaringer med SAR 4? Jeg får ikke til å fly denne med Joystikk og CH pedaler. Jeg har lastet ned en oppdatering som beskriver at man skal kunne bruke CH pedaler. Men, hverken joystikk, eller CH pedalene er aktive i det hele tatt. Har prøvt alle forskjellige innstillinger på control menyen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg sliter også med å få enkelte stikker til å fungere med det spillet. Det virker til å være liteå gjøre med det, desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, er jo ikke rare innstillingene man kan gjøre. Normalt pleier det å være mulig å calibrere stikkene. Men det er jo ikke mulig i SAR 4. Er jo ikke moro å fly helikopter uten collective, cyclic å anti torque pedaler Synd det er dårlig med missions til helikopter i FS9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvis du vil fly helikopter kan du ta en titt på DCS: Black Shark. Det er den mest realistiske helikopter-simulatoren du finner der ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.