Gå til innhold

"767-366/ER" eller "767-366" eller "767-300/ER "eller "767-300"


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvis du lager et fotoalbum over flytypene er det best å gruppere etter typen, f.eks. B767-300, og tilføye mer informasjon som f.eks. det fullstendige modellnummeret -383, og evt. ER for de fly som er av denne typen.

Dette vil gjøre det enklere å finne de bildene man ser etter.

Utvendig er det meget vanskelig å se forskjell på f.eks. en -324 (Continental) og en -338 ettersom forskjellen som regel ligger i hvilket kabin-oppsett flyet er satt opp med, samt evt. hvor galleys er plassert og hvilket underholdningssystem som er valgt.

Det samme gjelder for ER utgavene. Boeing benytter ER betegnelsen på fly som er utstyrt med ekstra drivstofftanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Peter Noerkjaer:

En lille rettelse:

De to sidste er costumer code.

Det første efter stregen er typen ie. 737-200 -400 -600.

Men ellers rigtigt nok, 7x7-x83 betyder SAS

 

Peter läs inlägget igen "De två talen efter 3 är customer code" Det betyder at SAS 767 har den exakta benämningen Boeing B767-383ER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vet at overskriften på emnet er litt stor, men ikke begynn å kritisere!

Jeg holder på å lage et fotoalbum av "767-300", men når jeg så på www-airliners.net sin side med bilder av fly. Men når jeg søkte fikk jeg opp mange sider med fly, men det stod mange forskjellige 767 flytyper. Her er de: "767-366/ER" "767-366" "767-300/ER" "767-300". Er alle disse forskjellige? Altså at 767-366 er en annen type enn 767-366/ER og at 767-300 er an annen type enn 767-300/ER. Men er det også noen forskjell på 767-300(ER) og 767-366(ER)?

Haster!

Takker for svar!! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...