Even Moe Egenes Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Trenger litt "publikumhjelp", skal prøve å finne ut hvilket av disse bildene som er finest - og jeg trenger deres hjelp! Kan dere vennligst si hvilket bilde dere liker best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det første hvis du fjerner menyen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Selvfølgelig skal tekst vekk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det første hvis du fjerner menyen Enig med Daniel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Generelt bra, bildemessig bra, bra redigert? Mye man kan se etter. Likte det første best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det første Even! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Jo, da har folket talt! Disse er ikke redigerte.. Skal få dem med i en konkurranse ser dere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vel det var ingen av bildene som sto ut som noe aha opplevelse, så jeg ville nok anbefalt deg å ta noen flere screenshots. Les på nettet hvordan å ta et fint screenshot. Det er bare å google det. Finn ut hvilke lys settinger som passer best og om det lønner seg å ha noe i bakgrunnen.. PS.. Skal du i konkuranse, så sett på anti aliasingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Så bare at det første bildet var noe hakkete.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 2007 bilder da :grin: Leite gjennom det jeg hadde, og temaer jeg hadde brukt i tidligere konkurranser.. Det jeg skal stille opp mot er ikke noe særlig.. Men har ikke tid til å ta nye.. da jeg er opptatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvilken konk skal du ut i da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Fsforums.co.uk's Christmas Screenshot & Photo Competition 2008, vurderer å bytte ut bildet med ett real bilde. Ønsker at folk rundt her også vil være med i denne konkurransen, samt å melde seg på som aktiv medlem! Jeg kan ses som pilot_iceman. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.