Gjest Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hei! Hva er d som feiler flightsim.com for tiden? Har prøvd ****mange ganger å logge meg på, men jeg mislykkes.Alle "nodene" er opptatt hele tiden [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Har de virkelig fått en så gigantisk pågang?Når pådøgnet er de beste tidene å prøve å logge seg på?Begynner å bli sinnsykt lei av dette nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 skjer akkurat samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 bruk Avsim da vel! Ingen venting.....ingen innlogging...bare velstand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Slutt å sutre! Prøv igjen nå! For meg går det finfint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Det stemmer - tidlig på morgenen (norsk tid) er det skjelden problemer med å logge seg inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg kommer inn hver gang. Må kanskje prøve 10-15 ganger, men jeg kommer inn i løpet av ganske kort tid. Tast F5...... Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Jørgen Fallmyr: Har de virkelig fått en så gigantisk pågang? Hei. Ser på døgnstatistikken for 9 januar på flightsim.com: Total Downloads: 43760 files Total Download Size: 102019649366 bytes Total Different Files: 10835 files Så litt trafikk er det jo der [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hos meg hjelpe da lite å prøva tiligt om morgenen. Prøvde i dag tilig(halv sju). Eg gjorde ca 20 forsøk, men misslykkast på samtlige. Ka er adressen til avsim?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sana Riahi Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Trykk her Avsim [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flemming H. Larsen Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Jeg tror de vil have folk til at købe et "First Class Membership". Har man det, kommer man på hver gang. Så længe man ikke har et "membership" downloader man også kun med halv hastighed. Det er de begyndt på flere steder hvor de er ved at blive for kommercielle. Heldigvis er FlightSim.no ikke sådan [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg har som sagt ingen problemer med flightsim.com. Ingen andre steder finner du et større og bedre fil arkiv for FS. De har også den beste søkefunksjonen. Mvh Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.