Gå til innhold

Gameclient?? Problemer


Dan-Arve Bratland

Anbefalte innlegg

Har opplevd 2 jeg og , men jeg tror jeg har lest et sted at det skal være sånn..

Har et annet problem jeg:

jeg har brukernavn morten på GC og da jeg og LNOMS

var logga på fikk jeg etter en stund "modemhavari" og min internettforbindelse ble brutt, og nå får jeg ikke logga meg ut eller inn som morten.

Hvordan kan det fikses???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

opprinnelig postet av Morten Mevik:

Har et annet problem jeg:

jeg har brukernavn morten på GC og da jeg og LNOMS

var logga på fikk jeg etter en stund "modemhavari" og min internettforbindelse ble brutt, og nå får jeg ikke logga meg ut eller inn som morten.


Det skjedde med meg også kanskje det var noe feil med internett?

quote:

Opprinnelig postet av Dag Johansen:

Mener du at den patcer gang etter gang slik at du ikke kommer inn i det hele tatt?

Ja det er akkurat det han mener, det problemet skjedde omtrent samtidig som det problemet ovenfor,vi prøvde å reinstallere det og restarte maskin og alt men den bare patchet seg gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forsøke å søke på maskinen din og slette filene gs.ini og gsclientbg.jpg. Det er disse to filene som lastes ned og legges inn på maskinen din når du kobler deg opp. Kanskje det er ett eller annet med maskinen din som gjør at programmet ikke kan overskrive de gamle som ligger der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Dag Johansen:

Du kan forsøke å søke på maskinen din og slette filene gs.ini og gsclientbg.jpg. Det er disse to filene som lastes ned og legges inn på maskinen din når du kobler deg opp. Kanskje det er ett eller annet med maskinen din som gjør at programmet ikke kan overskrive de gamle som ligger der....

Det funka ikke for meg ivertfall.

[image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oxo et problem assa...:

når jeg laster ned, og tar på extract to skrivebord, så går det bra, men når jeg klikker på ikonet eller tar på 'kjør' GSclient.EXE, så står det: "Could not initialize installation (CRC) Kan ikke opprette en fil når filen allerede finnes)", og så klikker jeg på 'ok', og da kommer det opp "programmet har utført en ulovlig oprasjon ... osv"

HVORFOR? hva har jeg gjort gærnt?

Help me piiiz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey..Har ett annet ploblem,skulle her i kveld fly litt combat fs2 med broren min,vi hadde telefonkontakt.Når vi, enten han eller jeg oppretta en flight og starta simulatoren så skjedde det ingen ting,alså hvis jeg oppretta en fligt,starta simen, så starta ikke hans simulator,og omvent.Hva kan ploblemet være? Vi hadde IKKE simulatoren starta på forhånd,som beskrevet......

LN-EMK

WIF-040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...