Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hei alle sammen. Er på vei tilbake til Stjørdal og Værnes (fra Anchorage), og her er et bilde fra det kalde nord: Bare 2 timer igjen nå Heavy metal!! Flere bilder: innflygning til R27 denne flotte trønderske ettermiddagen.. Flight Environment SHD applauderer Siter
Aleksander Maaland Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Have a nice landing! Fine og "Kalde" bilder:D PAsset for meg nå som sitter på hytten i snøen:D Siter
Geir G Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Det var litt av noen skyer! Er de redigerte, eller er det "Flight Environment SHD"? Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Sykeste skyene jeg noen sinne har sett hvis det er fs! MEN, det må jo være redigert!!??? Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Null redigering. Det er bare FEX SHD, "super high definition". Kan legge til at jeg hadde 20+ fps akkurat der Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.