Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 I skrivende stund er jeg på vei til Gardemoen med Icelandairs Rute 318 på VATSIM. Ville ta noen bilder fra forholdene på Keflavik i dag. Pushback fra gate 11. Dagens SID SKAR1B fra Rwy 20. Her fra hold rwy 20.Vinden var 232/19 knots.Det kom en Malev 737 inn på final.14.6 tonn go go juice er med.som man kan se i overhead panel. :grin: Da hadde Malev 737èn landet og vi linet oss opp på rwy 20.Ser at speed hadde merkelig satt seg på 217 knop.Det er jo feil,satte 148KNTS som var VR. Reykjavik langt der nede til venstre Da er vi på cruise.FL390 og passerer INGO vor.Idisse harde miljø tider ligger vi kun på mach .780 i cruice. :grin: Takk for titten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nydelig ja, tilbake til 757 ? Fullt mulig jeg blander deg med en annen! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Pent Lars! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vakkert! Intet mer, intet mindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Takk for kommentarene folkens. Håper dere ikke er lei av mine Icelandair bilder :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Aldri lei, Lars Petter! Hilsen Lars Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nice serie med bilder detta Lars-Petter. Gode fine screens blir man jo aldri lei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ser at speed hadde merkelig satt seg på 217 knop.Det er jo feil' date='satte 148KNTS som var VR.[/quote']Skal ikke KNTS settes til V2 da? Mener å ha lært at V1 og VR skal markeres på "hovedspeedometeret" mens V2 skal inn i AutoPilot-panelet... Eller har jeg lært feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tror du har lært riktig, Gunnar. V1 og VR markeres som du sier i "hovedspeedometeret", (vet om et annet navn på det, men kommer ikke på det) Og, jeg og tror det er V2 som skal i autopilot-panelet. Nydelige bilder som sagt lengre oppe og man blir aldri lei av disse nei!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Ser at speed hadde merkelig satt seg på 217 knop.Det er jo feil' date='satte 148KNTS som var VR.[/quote']Skal ikke KNTS settes til V2 da? Mener å ha lært at V1 og VR skal markeres på "hovedspeedometeret" mens V2 skal inn i AutoPilot-panelet... Eller har jeg lært feil? Det er sikkert mulig,fløy med noen andre før som la t.o.m 10 knop + på V2 i panelet. jeg så visst en tutorial der de satte VR. Men samme F*** Gunnar,kjerra klatrer som bare det med VNAV inn og CLB2. Har allefall 1600++,med den og har ikke gått i bakken ennå :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hehe, ja så lenge alt går bra er det vel i grunnen greit Flott bildeserie i alle fall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.