Gå til innhold

Keflavik 31/10,og ICELANDAIR FI318 departure.

Anbefalte innlegg

I skrivende stund er jeg på vei til Gardemoen med Icelandairs Rute 318 på VATSIM.

Ville ta noen bilder fra forholdene på Keflavik i dag.

Pushback fra gate 11.

bikfem8.jpg

Dagens SID SKAR1B fra Rwy 20.

bikf2wr3.jpg

Her fra hold rwy 20.Vinden var 232/19 knots.Det kom en Malev 737 inn på final.14.6 tonn go go juice er med.som man kan se i overhead panel. :grin:

bikf4lo7.jpg

Da hadde Malev 737èn landet og vi linet oss opp på rwy 20.Ser at speed hadde merkelig satt seg på 217 knop.Det er jo feil,satte 148KNTS som var VR.

bikf5xe4.jpg

Reykjavik langt der nede til venstre

bikf6fe8.jpg

Da er vi på cruise.FL390 og passerer INGO vor.Idisse harde miljø tider ligger vi kun på mach .780 i cruice. :grin:

ingoll4.jpg

Takk for titten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at speed hadde merkelig satt seg på 217 knop.Det er jo feil' date='satte 148KNTS som var VR.[/quote']

Skal ikke KNTS settes til V2 da? Mener å ha lært at V1 og VR skal markeres på "hovedspeedometeret" mens V2 skal inn i AutoPilot-panelet... Eller har jeg lært feil?

Det er sikkert mulig,fløy med noen andre før som la t.o.m 10 knop + på V2 i panelet.

jeg så visst en tutorial der de satte VR.

Men samme F*** Gunnar,kjerra klatrer som bare det med VNAV inn og CLB2.

Har allefall 1600++,med den og har ikke gått i bakken ennå :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...