Gå til innhold

flyfilmer til utlån!! Flyfilm klubb.


Jarle Kristiansen

Anbefalte innlegg

Er det noen som kunne tenke seg å opprette en "filmklubb" hvor medlemmer kan bytte fly filmer kostnadsfritt. En måte å løse dette på er at alle medlemmene betaler en feks 50 kr. / en sum penger etter som hvor mange filmer og medlemmer som klubben kjøper inn. Blir vi mange nok blir det fort en del penger som vi kan kjøpe inn filmer for. De som ønsker å se filmen kan registrere seg på en side som viser hvem som har filmen og hvem som står på vent. Så kan den som har filmen sende den vidre til den neste på lista. Eller en eller annen type løsning som er praktisk og slik at det ikke forsvinner så mye i porto.

Dette er noe jeg kunne tenke meg å bli med på. Når jeg først har sett en film er det relativt lenge til jeg ser den igjen. I mellomtiden kan jo noen andre se den.

Har noen forslag til hvordan et slikt opplegg kan / burde organiseres?

Fint med noen inspill både neg. og pos.

Dersom det hadde eksistert en slik bytteklubb og det da hadde kostet feks. 50 kr. for å bli medlemm og da fått tilgang på feks. 15 stk. forskjellige flyfilmer. Er det mange som kunne tenke seg å bli med på en slik ordning?

[ 31-12-2001: Endret av: Jarle Kristiansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men da må vi ha en hjemmeside. Men ellers så ville det være veldig kuulllt [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Vel hjemmesidene ekke noe problem finnes masse gratistjenester rundt omkring på internett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...