Gunnar van der Meeren Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg ble så inspiret av Torstein sin B-17 billedserie, at jeg bestemte meg for å lage Aluminium Overcast basert på FS-Cast sin modell. (Kommer muligens en for WoP sin B-17 når jeg får tid) :grin: Som vanlig, så starter jeg med å presentere prosjektene i en tidlig fase. Det betyr kort og godt at det ennå gjenstår endel justeringer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Flott arbeid Gunnar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. oktober 2008 Premium Medlem Del Skrevet 23. oktober 2008 Pent Gunnar, sabla fin modell dette!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 takker begge to! Skal love at dette er en modell som man blir fort glad i..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvor har du købt den model? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 FS-Cast sin B-17G kan kjøpes HER! Modellen som er laget for FSX, er meget godt utført - og den glir smørmykt med lavt tap av fps. Den kommer også med en del ekstra funksjoner, som bombedropp, roterende og bevegelige kanontårn, og kanoner som kan avfyres. Dog anbefales det å erstatte lydpakken. Har man A2A Fortressen, er denne lydpakken perfect match. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.