Gå til innhold

PMDG MD11F Shanghai Airlines


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

En film snekret sammen som kan sjåast av interesserte; MD11 freighter, Shanghai Airlines

 

Dette er det desidert beste flyet ihvertfall jeg har kjøpt og det ser nok ut til at alle boeings som jeg har blir satt inn i hangaren for en stund. :grin:

Må bare få tak i SID/STAR'en til dama for Kai Tak, så går det så godt atte :cool:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

specs ja, en blodtrimma E6600 CPU opp til 3,3GHz, 2GB twinmos Exstreme RAM brikker, Raptor HD og selvfølgelig GF 8800 GTX skjermkort.

All AI trafikk er slått av da det er mer "pain in the arse" en nytte, tweaket DDS filer vha DDS converter

mer om dette kan du lese FSX Tweaks

 

Ellers takk for kommentaren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

hehe Einar, ja hun er i grunnen et fryd for øyet samtidig at hun kan være som fanden selv hvis hun ikke får det som hun vil ;)

Skal bli flott å få FS9 versjonen i hangaren også og ser frem til når paintkit'et blir lagt ut.

Dama må jo bare inn i vNato hangaren i en eller annen form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott film av et flott fly Reid!

 

Og ikke på noen måte stygt ment, men jeg smilte og nikket litt anerkjennende under landingen må jeg bare innrømme. Det er tydeligvis ikke bare jeg som har hendene fulle når denne damen skal ned, og KaiTak er jo langt fra det enkleste stedet å gjøre det heller. ;)

 

Har vurdert å prøve meg på en film av dette flyet selv, men det er jo ikke bare bare å lage en god film, og jeg blir heller aldri helt fornøyd med kvaliteten.

 

Men jeg ble (som vanlig) litt nysgjerrig på et par ting da jeg så din film, om du ikke har noe i mot det;

1. hva er frekvensene til navigasjonsinstrumentene på den KaiTak versjonen?

2. Hostingen av den filmen, er det noe du har gjennom Lyse internett? (var jo spinnvillt bra nedlastningsfart der)

 

Til dere som lurer på å kjøpe flyet vil det undre meg stort om noen angrer på det (med mindre man er ute etter noe enkelt). Jeg er mer overasket over at forumet ikke flommer over av diskusjon og spørsmål rundt det. Men det kommer kanskje etterhvert, og lure på noe kan jeg garantere at man vil, dersom man ikke er kjent med "MD glass- cocpit" fra før av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk for det Christian, og til spørsmålene dine, kart og annen informasjon finner du her.

Der har du alt du trenger for å finne frekvensene til nav instrumentene enten du skal foreta en rwy 13 igs approach eller vanlig ILS approach til rwy 31.

Hosting er det Lyse som står for ja.

 

Stygt ment!? hahaha hvis du ser noen av filmene som er lagt ut på nettet så kan en se litt av hvert, fly som nesten lander på gresset osv i RL :grin:

Kai Tak er og blir min favoritt etter Funchal Madeira. Det er alltid gøy å bli svett i panna og klam i hendene når en foretar slike approacher. Jeg må visst kalibrere yoken min litt bedre da yoke utslagene i cockpit ser noe store ut.

 

Til det siste du nevner så er også jeg litt overrasket at pågangen og omtalen er så liten som den er, men hvis det gjelder bug's og andre problemer som skjer når nye paywarefly blir lagt ut, så er dette flyet beta testet og testet til de grader for at sjansen for problem skal bli minimal for kunden.

Som jeg har sagt tidligere, min Boeings er satt på bakken for avlusing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Ola Gisnås

Veldig bra det her :)

Må si meg enig angående flyet, dette er det beste fra PMDG ever! Mine Boeings er også parkert inntil videre, så da er vi to :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...