Hans Fredrik Sunde Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Min (nest) første FS video. Håper dere synes den er fin, og kom gjerne med kommentarer og konstruktiv kritikk da jeg er ny på FSvideoer Her er den: [video:youtube]rq2Ncxky9D0 PS: Siste gang jeg laster opp en WideScreenvideo til Youtube :grin: + jeg tror lyden ble helt 'scrued up' . . . får oppdatere video uten 16:9 og med bedre lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Flott film. Kan du forklare hvordan du legger til AI traffic i FS9 som du har gjort..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg gikk til www.World-of-ai.com så lasta jeg ned deres installer, før jeg lasta ned de Ai-pakkene jeg ville ha... (det kommer fler med tiden(SASnorge kom nå nylig)) Så åpna jeg innstallern, valgte hvilken pakke jeg ville innstalere, og så trykket jeg knappen hvor det så finT står 'Install WOA rokker!!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tøff film, men du skulle hatt Active camera eller track IR, så hadde bevegelsene sett mer naturlige ut, som om du så på flyene.. Men kan jeg spørre hvidan du fikk flyplassen stappet med så mange fly.. så vidt jeg så så var det nesten bare SAS og norwegian fly der + lufthansa ++ Men jeg har lagt inn de og fler, men alltid bare 5-6 gater som er tatt av AI fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Fåkke Active Cam til å funke... (ikke fraps eller andre programmer heller ) Jeg har trafikk på full+ AFCAD filene.... pluss at det er "Rush Hour" (det er litt flere fly der om moran, en kl. 12... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Flott film. Må bare si at disse AI flyene har noen vanvittige harde landinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva har du brukt til å filme? Grei film dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva har du brukt til å filme?Grei film dette Som sagt så får jeg ikke no' sånne "GÅ" programmer til å funke, så derfra har jeg rett og slett brukt slew mode på et fly som ikke hadde VC (default DHC8-100) + min "joystick-hat" For å filme har jeg faktisk (tro det eller ei) satt opp stativet mitt og mitt eget videokamera :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Legg merke til komplisasjonen før og på 2:44 ... LOL :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kul video Men lei av sangen da. Men prøv vatsim, da kommer du til å si "AI, hva er det?" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Fåkke Active Cam til å funke... (ikke fraps eller andre programmer heller ) Jeg har trafikk på full+ AFCAD filene.... pluss at det er "Rush Hour" (det er litt flere fly der om moran' date=' en kl. 12... [/quote'] +++ har du SAS Norge da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 eget videokamera Det jeg regna med ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.