Gå til innhold

Ai Traffic OSL <Video>

Anbefalte innlegg

Min (nest) første FS video.

Håper dere synes den er fin, og kom gjerne med kommentarer og konstruktiv kritikk da jeg er ny på FSvideoer

Her er den:

[video:youtube]rq2Ncxky9D0

PS: Siste gang jeg laster opp en WideScreenvideo til Youtube :grin:

+ jeg tror lyden ble helt 'scrued up' . . . får oppdatere video uten 16:9 og med bedre lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til www.World-of-ai.com

så lasta jeg ned deres installer, før jeg lasta ned de Ai-pakkene jeg ville ha... (det kommer fler med tiden(SASnorge kom nå nylig))

Så åpna jeg innstallern, valgte hvilken pakke jeg ville innstalere, og så trykket jeg knappen hvor det så finT står 'Install ;)

WOA rokker!!! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff film, men du skulle hatt Active camera eller track IR, så hadde bevegelsene sett mer naturlige ut, som om du så på flyene..

Men kan jeg spørre hvidan du fikk flyplassen stappet med så mange fly.. så vidt jeg så så var det nesten bare SAS og norwegian fly der + lufthansa ++ Men jeg har lagt inn de og fler, men alltid bare 5-6 gater som er tatt av AI fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du brukt til å filme?

Grei film dette

Som sagt så får jeg ikke no' sånne "GÅ" programmer til å funke, så derfra har jeg rett og slett brukt slew mode på et fly som ikke hadde VC (default DHC8-100) + min "joystick-hat"

For å filme har jeg faktisk (tro det eller ei) satt opp stativet mitt og mitt eget videokamera :crazy: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...