Jan Henrik Dahl Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hei igjen folkens Siden PMDG endelig har sluppet fri sin MD-11 ble fristelsen for stor, så jeg kjøpte den med en gang da den ble lansert, kjøpte selvfølgelig både FSX og FS9 versjonen Siden den for tiden kun kan brukes i FSX tenkte jeg at dette var en god anledning til å lage mine første FSX screenshots. Her er de Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Takker for kommentaren Siter
Christian Paulsen Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Oj, ja det var fine bilder Jan Henrik. Og med fulger, mennesker, og solnedgang ble det en fin ramme rundt det hele syns jeg. Ikke minst ser jeg jo at jeg blir nødt til å gå til det uvanlige skritt å bytte ut PMDG livery på min MD-11. Den AA drakten var virkelig kledelig (La forresten ut noen bilder her i diskusjonstråden om dette flyet om noe vil se mer av det.) Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Flotte bilder det her,Jan H. Bare synd jeg ikke liker MD11. :grin: Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Takker igjen for kommentarene folkens Lars vi har vel hver vår smak. Jeg personlig er ikke så stor fan av Airbus igjen, så alt er vel smak og behag, men jeg kan garantere at dnne MD-11'en er rett og slett fantastisk, det er uten tvil det aller beste flyet som er utviklet for flightsim og jeg gleder meg virkelig til å begynne å lære alle systemene, dette er nesten som på julaften igjen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.