Gå til innhold

C-130J-30


Anbefalte innlegg

Noen bilder fra Justflight (capt.Sim) sin C-130J-30. Den har desverre ikke glass cockpit, men ifølge forumet hos Capt.Sim, så kan det forventes en oppgradering fra de på dette punktet.

 

Kan jo legge til at jeg stoler ikke så mye på de folka, he he, har hatt mye problemer med de og brutte løfter, men denne pakken er (utenom glass cockpit) uansett bra, kommer med 2 paneler, classisk så vel som med EICAS.

Sendte også en mail til texture ansvarlig ang. en norsk re-paint (har ikke photoshop installert på denne maskinen) så dere får nøye dere med en Dansk versjon i denne omgangen ;) Bildene er fra en test tur, mellom Høybuktmoen og Svartnes

 

 

C130J_00830_s.jpg

 

C130J_00831_s.jpg

 

C130J_00835_s.jpg

 

[under:] Litt nødhjelp droppes over Vadsø

 

C130J_00839_s.jpg

 

[under:]Her skimtes Svarnes såvidt under buken.

 

C130J_00842_s.jpg

 

[under:]Måtte jo fyre av flares på downwind

 

C130J_00843_s.jpg

 

[under:] Runder 'Domen' for final RWY 33 ENSS

 

C130J_00859_s.jpg

 

C130J_00855_s.jpg

 

C130J_00871_s.jpg

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jøss, flott stemning i bildene!! Artig med dansk paint. I FS9 hadde vi flust med norske painter, men så kom altså den enda bedre FSX-utgaven, og dermed var tålmodigheten slutt hos malerne..... :whistle: . Uansett er dette noe av det beste du får av modeller til FS, og spør du meg, så skal Hercules ha klassiske instrumenter :/ . OKei, den flyr også med glasscockpit, men det er jo egentlig en helt ny konstruksjon basert på den gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh he, joda, har skrevet noe om det helt øverst i tråden, som sagt har de planer om og slippe en oppdatering med full glass cockpit etterhvert siden J modellen er blitt vanlig i Herc'er.... ;)

 

Meeeeen, jeg personlig er nå litt enig med Ernie, liker analoge målere i hopetall samt en haug med brytere å tukle med...det kan få fram barnet i hvem som helst ;)

 

Men takk til alle for hyggelige tilbake meldinger, setter pris på sånt vet dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, jeg har blitt kalt mye rart, men Papsi har jeg ikke hørt før...lol..la ikke merke til det i første post en gang, he he, men for ordens skyld, så heter jeg Pasi, og yess...du er tilgitt ;)

 

Men da lager jeg installeren og laster den opp til biblioteket nå med en gang :)

 

Hvis du har noe copyright greier (tekst) du vil ha med, send det på PM til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...