Paul-André Tilrem Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 I forbindelse med en liten ferietur, bestemte jeg meg for å ta en tur fra Bern i Sveits, til Innsbruck i Østerike. Vinteren nærmer seg snart, og det er på tide å forhåndsbestille hytte. Da står vi klar, og har fått taxetillatelse. Da starter vi. Er ikke mye miljøvennlig den fuglen her :whistle: Da klatrer vi oppover for å komme over skyene. Over skyene er himmelen alltid blå. Og da kan vi skimte Innsbruck langt der nede når vi kommer på right traffic. Da snur vi for final approach Er glad for at skyene ikke ligger lavere, for det er jo kun visual approach her. På tide å sette ned farten og gjøre klart for landing. Og så har vi bakkekontakt. Var mange på bakkemanskap som til slutt kom og tok en titt. Dette var en sjelden fugl å se i Østerike. Håper dere liker bildene, og Hunteren kommer fra Alphasim. Edit. Av en eller annen grunn vises ikke alle bildene samtidig. Prøv å trykke F5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. oktober 2008 Premium Medlem Del Skrevet 10. oktober 2008 Ikke så lett å få respons på "veteranfly" i dette forumet . Synes du har laget en fin reportasje om et nydelig fly! Er du fornøyd med FSX-utgaven av Hunter`n?? Denne ble jo utviklet til FS9, men er oppgradert til FSX, og det har ikke alltid fungert like bra..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er ikke bare bakkemanskapet som er begeistret. Meget pent. Sorry at det "bare" ble tredje plass på Go-cart løpet i går. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Ernst: Det er en god del i VC som ikke funker da, men flyet fungerer fint det ellers. Navigeringen er fortsatt noe uvant. Tok litt tid før jeg fant ADF viseren. Kjell: Du skulle visst klart å snudd meg helt du. Frekke mannen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.